CLINICELL: Soalan dan Jawapan

Clinicell Harga Malaysia Jual Kebaikan Kecantikan
Q - Cara penggunaan yang terbaik CLINICELL Oral Skincare Anti Aging & Whitening Essence ?
A - Cara yang disyorkan adalah 1 - 2 paket 30 minit sebelum sarapan dan sebelum waktu tidur , di bancuh dengan air suam atau air sejuk. Boleh juga di minum bersama jus buah (oren).

Q - Apakah yang membuatkan CLINICELL Oral Skincare Anti Aging & Whitening Essence berbeza daripada produk yang sediada di pasaran ?
A - Tidak seperti produk yang lain, CLINICELL Oral Skincare AntiAging & Whitening Essence tidak hanya menumpukan kepada pemutihan kulit sahaja, ia juga adalah anti oksidan dan anti penuaan yang membuatkan kita sihat dan “stress free”. Ia juga di syorkan oleh dermatologi dan doktor yang terkenal. Proses pemutihan dan anti penuaan ini ialah untuk seluruh badan dari “kepala hingga ke kaki”.

Q - Adakah CLINICELL Oral Skincare Anti Aging & Whitening Essence selamat untuk remaja dan adakah ianya sesuai untuk lelaki ?
A - Ya, sudah tentu kerana CLINICELL Oral Skincare Anti Aging & Whitening Essence dikategorikan sebagai makanan tambahan anti oksidan, anti penuaan dan pemutihan. Oleh itu, ia adalah 100% selamat untuk diambil oleh orang dewasa dan remaja yang inginkan kulit yang lebih cerah. Ya, sesuai untuk lelaki dan wanita. Umur yang disyorkan ialah 15 - 60 tahun.

Q - Bagaimanakah CLINICELL Oral Skincare Anti Aging & Whitening Essence berfungsi ?
A - CLINICELL Oral Skincare Anti Aging & Whitening Essence mengurangkan melanosit yang menghasilkan melanin. Mengurangkan melanin dalam badan akan membuat kulit anda lebih cerah. Proses pemutihan bermula di dalam kulit (lapisan dermis) kemudian ke bahagian luar kulit (lapisan epidermis).Q - Berapa lamakah masa akan diambil untuk melihat kesan awal ?
A - Dengan mengambil 1 sachet 15gm pada waktu pagi dan 1 sachet 15gm CLINICELL Oral Skincare Anti Aging & Whitening Essence sehari anda boleh melihat kesan seawal masa dua minggu, tetapi jika anda mengambil 1 sachet sehari, ia mungkin akan mengambil masa sebulan untuk anda melihat dan merasakan kesan tersebut.

Q - Mengapa CLINICELL Oral Skincare Anti Aging & Whitening Essence mempunyai kesan yang berbeza pada setiap orang ?
A - Manusia mempunyai kadar metabolisme, berat, dan warna kulit yang berbeza. Oleh kerana itu, faktor yang membuatkan seseorang itu mendapat kesan yang cepat adalah kerana mereka mengambil dalam sukatan yang betul dengan kondisi badan.

Q - Adakah produk ini mempunyai sebarang kesan sampingan yang berbahaya ?
A - “Produk ini TIDAK ADA kesan sampingan atau interaksi walaupun dalam penggunaan yang berterusan, ini adalah kerana CLINICELL Oral Skincare Anti Aging & Whitening Essence menggunakan bahan-bahan semulajadi yang di ekstrak daripada buah-buahan, tumbuhan dan ikan (kolagen).

Q - Saya mahukan kesan yang cepat dan pada masa yang sama saya mahu MENURUNKAN BERAT BADAN semasa saya mengambil CLINICELL Oral Skincare Anti Aging & Whitening Essence, bolehkah saya mengambil pill diet / pelangsing atau produk lain ?
A - CLINICELL Oral Skincare Anti Aging & Whitening Essence ialah produk anti penuaan dan pemutih yang di kategorikan sebagai makanan tambahan. Oleh itu, tidak ada masalah jika di ambil dengan vitamin tambahan dan ubat-ubatan lain kecuali untuk ubat anti-psikotik dan dadah chemotherapeutic.

Q - Apakah yang akan terjadi jika saya berhenti mengambil CLINICELL Oral Skincare Anti Aging & Whitening Essence ?
A - Proses penuaan dan perubahan degenerative adalah berterusan. Jika anda berhenti mengambil CLINICELL Oral Skincare Anti Aging & Whitening Essence, komponen anti degenerative dan blok jaringan akan berkurangan. Ini akan menyebabkan hasil keremajaan dan kesihatan anda akan pudar seiring dengan masa.


"Mengembalikan keanjalan dan memutihkan kulit anda!100% bahan semulajadi untuk memastikan kesihatan dan kecantikan anda selamat dengan keputusan maksimum. Alami keberkesanannya dari seawal 2 minggu"

Berminat?
PM saya di Facebook atau SMS ke 0197701057
Shaker dan penghantaran ke seluruh Malaysia adalah PERCUMA!

Comments