Sunday, April 1, 2018

LAPORAN PENCAPAIAN JOHOR: PERUMAHAN & PEMILIKAN TANAH DI JOHOR

LAPORAN PENCAPAIAN JOHOR: PERUMAHAN & PEMILIKAN TANAH DI JOHOR | Berdasarkan Kad Laporan Pencapaian Johor, kita dapat melihat kejayaan perlaksaan inisiatif kerajaan negeri dalam menyediakan rumah mampu milik dan pemberian hak milik tanah kepada rakyat Johor. Bahkan ianya berada pada tahap yang membanggakan bilamana segala pencapaian melebihi apa yang telah dijanjikan pada 5 tahun lepas.

FOKUS KERAJAAN NEGERI
✔ Meningkatkan Penyediaan Perumahan dan Perumahan Mampu Milik
✔ Mengurniakan Hak Milik Tanah Kepada Rakyat
Pilihanraya Umum 13
STATUS PERLAKSANAAN AKUJANJI
✔ Menyediakan Rumah Mampu Milik Johor (RMMJ)
✔ Menyelesaikan projek rumah terbengkalai
✔ Pembinaan Projek Perumahan Rakyat (PPR)
✔ Meneruskan Program Bantuan Perumahan
✔ Mengurniakan hakmilik tanah kepada peneroka Felda di Johor
Laporan Pencapaian Johor Perumahan Pemilikan Tanah
Tahniah kepada kerajaan negeri Johor atas semua pencapaian dan kami sebagai Rakyat Johor sangat bersyukur dengan usaha kerajaan dalam mensejahterakan rakyat. Semoga Kerajaan Negeri Johor terus komited dalam mendengar suara hati kami. 

Untuk bacaan lanjut tentang pencapaian serta kejayaan Johor, muat turun kad laporan anda di laman sesawang Dekad Baharu Johor :  http://www.dekadbaharujohor.my dan kongsikan pendapat anda. 

#DekadBaharuJohor #TeamJohor

11 comments:

Siti Rohaida Yusof said...

Wow..macam-macam dah Johor buat untuk rakyatnya..Moga terus maju

qaseh dalia said...

Bagusnya , tetiba nak jadi orang Johor ehehe . Terbaik

Marshalizadotcom said...

Bagus sekarang dah ada banyak kemudahan untuk rakyat Johor. Terbaik!!

tenku butang said...

wah.. bagus nya.. Rakyat Johor bertuah dah macam-macam pencapainan kerajaan usahakan untuk kesejahteraan rakyat johor... bagusnya

Emily said...

Having visited Johor a few times in the past year, I can see much progress in the state. Impressed by the administration of Johor, all for the benefit of the Rakyat.

Iris Myra said...

Saya pun orang johor..banyak yg tak tau klu xde info yg mcm ni.. Good info

iffah hussin said...

Wow bestnye jadi rakyat Johor, semua ada... Rasa nak pindah Johor pulak... Johor dah maju.. Moga negeri2 lain di Malaysia terus aman dan makmur.

Ana Suhana said...

Tahniah buat kerajaan johor. Banyak manfaat dan faedah yang boleh dinikmati warga johor kini. Semoga terus maju harimau selatan.

Lia Hasty said...

Johor dah makin pesat membangun dan banyak kemudahan untuk bangsa Johor.

irra yyan said...

Kalau pergi johor, tengok tiang lampu pon dah tahu johor kaya raya. Negeri yang pesat membangun.. kita ada sedara kat johor, 2 org adik mak kat johor

Annur Syuhadah said...

Pewwitt..dah ber dot com lah..hahah tetibe.
Huntonglahh johorean, kekayaan negeri dapat balik kat rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...