LiveBerries : Minuman Kesihatan Terbaik Tinggi Polyphenols/Polifenol!

vespro liveberries review
LiveBerries : Minuman Kesihatan Terbaik Tinggi Polyphenols/Polifenol! | Radikal bebas adalah hasil sampingan yang sangat reaktif yang terhasil daripada proses kimia yang berlaku dalam badan. Walaupun lazimnya badan kita boleh mengendalikan radikal bebas, tetapi jika jumlahnya adalah berlebihan, ia mungkin boleh merosakkan sel dan tisu badan. Tambahan pula, ianya boleh boleh terkumpul selari dengan peningkatan usia . Bahan inilah yang boleh memudaratkan serta merosakkan sel dan tisu badan. Ia juga dianggap sebagai penyebab kanser, penyakit jantung, alzheimer dan lain-lain. Terrdapat banyak faktor yang boleh mempengaruhi jumlah radikal bebas seperti pendedahan kepada cahaya matahari, pencemaran asap, bakteria berbahaya, asap rokok dan stress.

Tambah memburukkan keadaan ialah corak diet rakyat kita yang makan secara tidak sihat dan boleh mengundang pelbagai penyakit berbahaya.

Sebab tu lah pengambilan polyphenol sebenarnya WAJIB dijadikan amalan untuk memastikan tahap kesihatan tubuh sentiasa berada di tahap optimum.

POLYPHENOL DALAM LIVEBERRIES MENGHALANG RADIKAL BEBAS
Polyphenol merupakan sejenis antioksidan diperolehi secara semulajadi daripada tumbuhan. Tapi ia amat sukar diperolehi daripada tumbuhan di negara kita. Salah satu sumber polyphenol ialah Beri.

Polyphenol sangat penting untuk kesihatan dalam membantu melindungi tubuh daripada serangan radikal bebas dan membantu memulihkan sel-sel yang telah rosak akibat serangan radikal bebas.

VESPRO LIVEBERRIES: MINUMAN CAMPURAN BERI YANG LAZAT!
Vespro LiveBerries ialah minuman botanikal yang mengandungi 9 jenis beri terbaik dari Amerika Syarikat Blackberries, Red & Black Raspberries, Blueberries, Strawberries, Boysenberries, Mulberries, Cranberries and Cherries. Ianya dituai daripada hasil ladang kecil yang mengamalkan penanaman tradisional dan semulajadi; tanpa baja kimia dan penggunaan hormon tumbesaran seperti carbide.
vespro liveberries review
Apa Yang Membezakan Vespro LiveBerries dengan Produk lain?
 ORAC 8000 per sachet!
✔ TIADA bahan pengawet
✔ TIADA pewarna tiruan
✔ Kandungan gula semulajadi yang rendah (0.14gm/hidangan) - Tiada gula tambahan
✔ Tiada "Filler" atau "Bulking Agent" - 100% Serbuk beri

Kandungan: 1 kotak mengandungi 4g X 20 sachet (Untuk 1 bulan)
Cara minum: Larutkan 1 sachet LiveBerries bersama 125ml air atau jus (suhu bawah 40°C)
Harga: RM95 (Beli online: Link)

Pada pendapat Mak, pengambilan Polyphenol adalah sangat penting terutamanya bagi wanita moden seperti kita yang sentiasa sibuk. Pengambilan makanan tambahan seperti ini adalah lebih mudah; 1 sachet LiveBerries bersamaan dengan 1.5 cawan beri berkualiti. Secara amnya, kita perlukan kira-kira 4000 TE/ORAC sehari. Vespro Liveberries mengandungi 8000 ORAC, Mak minum selang sehari dan sekotak boleh tahan 40 hari. Bukan sahaja ia membantu mengekalkan tahap kesihatan yang baik, ianya juga melambatkan proses penuaan akibat stress dan radikal bebas serta yang paling penting; kulit kekal cantik lebih lama secara semulajadi ;)

Jika anda berminat untuk dapatkan LiveBerries, hubungi:

Dynamic Nutrition Sdn. Bhd.
No.18, Jalan Industri USJ 1/6,
Taman Perindustrian USJ 1,
47600 Subang Jaya, Selangor.
Tel: 03-80812128 / www.dyna-nutrition.com

Comments

  1. Mesti sedapkan rasa liveberries ni mak.. Yang penting khasiat banyak

    ReplyDelete
  2. Macam best j produk ni, nak pula ada pelbagai jenis beri

    ReplyDelete

Post a Comment

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.