SEEngapore | Jom ke SEEngapore dengan Traveloka Promotion!

Singapura merupakan sebuah negara pulau yang berjiran dengan negeri Johor di selatan tanah air dipisahkan Selat Tebrau. Walaupun mempunyai kepadatan penduduk terpadat di dunia dengan lebih 50 juta populasi mendiami negara pulau yang kecil tapi tidak ragu lagi Singapura merupakan negara yang maju dengan kepesatan kemajuan ekonominya, barisan bangunan-bangunan pencakar langit dengan seni bina moden dan unik dan sistem pengangkutannya yang sistematik setanding dengan negara-negara maju lain yang di dunia. Sekaligus menjadikan Singapura sebagai destinasi percutian pilihan yang paling menarik.
Traveloka Singapore Malaysia

SINGAPURA: TARIKAN PELANCONG DI KOTA SINGA
MERLIN PARK
Di sinilah terletaknya tugu Merlion; ikon Singapura dengan kepala singa dan ekor ikan. Tugu dengan kepala singa ini membawa maksud yang Singapura ialah ‘singa’ lautan manakala ekor ikan adalah gambaran bahawa Singapura asalnya hanyalah sebuah perkampungan nelayan sebelum ia menjadi semoden sekarang. Jadi, jangan lupa selfie! ;)

GARDENS BY THE BAY (Taman Tepi Teluk)
Merupakan taman futuristik terbesar di negara ini, taman seluas 100 hektar dan mengadap teluk ini mempunyai beberapa dome yang menyimpan koleksi tumbuhan dan jambatan tertutup yang cukup mengujakan; sesuatu yang unik dari banyak taman-taman lain di dunia. Di taman ini anda boleh bersiar-siar percuma di kawasan terbuka sambil bergambar dengan Super Tree Grove setinggi atau masuk ke dalam dome berbayar yang sejuk untuk melihat tumbuhan dari seluruh dunia. Jika anda sukakan tumbuh-tumbuhan dan bunga-bungaan dan mahu melihat pemandangan indah kota dari tepi teluk, jangan lepaskan peluang ke sini – tidak kiralah samada datang sendiri atau menggunakan pakej.

SINGAPORE RIVER CRUISE
Jangan lepaskan peluang untuk melihat Singapura dari perspektif sungai dengan menaiki Singapore River Cruise. Anda dapat melihat binaan bangunan moden serta unik serta tidak lupa juga bangunan bersejarah yang masih tersergam indah dan dijaga rapi.

JURONG BIRD PARK
Merupakan sebuah taman burung yang terbesar di Asia yang menempatkan pelbagai spesies burung dari seluruh dunia!

NIGHT SAFARI
Night Safari yang terletak berhampiran dengan Zoo Singapura adalah antara cara terbaik melihat haiwan yang aktif di waktu malam. Dengan lebih 2,500 ekor haiwan di safari seluas 40 hektar ini, anda boleh berjalan di 4 kawasan pejalan kaki atau menaiki tram yang berdurasi 30 minit untuk melihat haiwan-haiwan yang sepatutnya aktif pada malam hari.

dan pelbagai lokasi SYURGA MEMBELI-BELAH!

MUDAHNYA MELANCONG KE SINGAPURA DENGAN TRAVELOKA
Traveloka Singapore Malaysia
Perlukan cara yang mudah dan pantas untuk merancang percutian anda? Tentunya Mak Lin guna aplikasi Traveloka, tempahan tiket penerbangan dan hotel boleh dilakukan sekaligus menjimatkan masa. Kini dengan Promosi Traveloka SEEngapore; tempah dari 1-30 September 2018 untuk mana-mana perjalanan dan dapatkan penjimatan sehingga 20% untuk tempahan hotel anda, serta jangan lupa dapatkan diskaun RM50 lagi bagi mana-mana lapangan terbang di Malaysia ke Singapore dengan menggunakan Traveloka samada melalui laman web atau aplikasi dengan menggunakan kupon: GOSG.

Terma dan syarat:
Promosi diskaun RM50 untuk penerbangan pergi-balik dari mana-mana lapangan terbang di Malaysia ke Singapura dalam satu ID Tempahan.
Sah untuk semua syarikat penerbangan dan tempoh perjalanan.
Sah untuk tempahan yang dilakukan menerusi Traveloka App dan Laman web Traveloka.
Kupon penerbangan hanya sah untuk satu kali penggunaan dalam tempoh promosi.
Promosi ini tidak sah digunakan dengan promosi/diskaun lain atau digabungkan dengan diskaun lain.
Promosi ini hanya sah untuk transaksi yang dilakukan dalam MYR.
Kupon ini tidak boleh ditukar ganti dengan wang tunai atau dibayar balik dengan wang tunai.
 Traveloka berhak pada bila-bila masa untuk menyenaraihitamkan pelanggan yang dikenalpasti melanggar terma dan syarat promosi atau menyalahgunakan kupon, daripada menggunakan kupon Traveloka pada masa akan datang.
Kupon yang disalahguna ditakrif sebagai sebarang acara yang Traveloka percaya penggunaan kod kupon adalah disebabkan kesilapan, penipuan atau dilakukan untuk tujuan keuntungan komersial.
Pengeposan kod kupon Traveloka di laman web pihak ketiga yang bukan untuk penerima yang dimaksudkan adalah dilarang dan dianggap melanggar terma dan syarat Traveloka. Traveloka berhak untuk menghentikan promosi yang dikenal pasti telah melanggar terma dan syarat Traveloka.
Traveloka tidak akan bertanggungjawab untuk menawarkan penggantian bagi diskaun atau kod kupon yang terbatal, atau kod kupon yang digunakan dengan cara yang tidak wajar sama ada kerana penipuan atau isu teknikal.
Dengan menyertai kempen promosi ini, pengguna bersetuju untuk menanggung kerugian sepenuhnya dan membebaskan Traveloka dan sekutunya dari semua liabiliti, kerugian, ganti rugi, tuntutan (termasuk tuntutan pihak ketiga) dan tindakan yang berpunca dari penerimaan, pemilikan, penggunaan atau penyalahgunaan kupon atau penyertaan promosi promosi termasuk, tanpa batasan, kecederaan, kematian, dan kerosakan harta benda.
Traveloka berhak untuk mengubah terma dan syarat atau membatalkan sebarang promosi pada bila-bila masa tanpa notis awal.

Jadi tunggu apa lagi? For leisure or business, atau short-getaway that you really need; tak sabar Mak nak ke Singapore. Jangan lepaskan peluang untuk dapatkan penjimatan hebat dengan Traveloka Promotion untuk ke SEEngapore! Tempah sekarang!

Comments

  1. Penah gi USS je. Next time boleh explore Singapore pulak..

    ReplyDelete
  2. tak pernah jejak lagi singapore ni! Bagus betul ada apps traveloka ni kan

    ReplyDelete
  3. jom pergi bercuti ke seengapore mak..

    ReplyDelete
  4. Thank you for thhe good writeup. It in fwct was a amusement account it.
    Lo᧐k advanced to mοre adɗed agreeable from уou!
    By the way, how can we communicаte?

    ReplyDelete
  5. banyaknya tempat menarik di singapura kan.

    ReplyDelete
  6. Liez mmg nak repeat singapore sbb seblm ni pergi utk kerja.. tak sempat nak jalan-jalan..

    ReplyDelete

Post a Comment

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.