YOODO - PUBG Mobile Malaysia National Championship (PMNC) 2018

Yodoo, satu-satunya Telco dengan pelan fleksibel telah berkerjasama dengan Tencent; pengeluar permainan video terkemuka dunia bagi mengadakan kejohanan PUBG Mobile pertama di Malaysia iaitu PUBG Mobile Malaysia National Championship (PMNC) 2018.
Kejohanan julung kali dianjurkan itu menawarkan hadiah keseluruhan berjumlah RM60,000 kepada pemenang. Kejohanan berkenaan bakal melalui empat saringan iaitu di Johor, Sabah, Sarawak dan Kuala Lumpur.

Berikut merupakan jadual peringkat saringan untuk PMNC :
Kumpulan yang terhebat daripada setiap peringkat saringan akan berentap di pusingan terakhir yang berlangsung di Sunway Velocity pada 26 Januari depan bagi merebut dan membawa pulang hadiah utama.

Sekitar Peringkat Saringan PUBG di Paradigm Mall, Johor Bahru
Fakta Tentang PUBG Mobile
PUBG Mobile yang pada asalnya merupakan permainan tembak-menembak paling popular di PC, PlayerUnknown’s Battlegrounds kini dilancarkan secara rasmi di peranti pintar. Dibangunkan oleh pembangun dari China, Tencent, ‘game’ bernama PUBG Mobile. Dilancarkan pada Februari 2018, kini PUBG ada lebih 200 juta pemain dan menghasilkan keuntungan USD100j keuntungan hanya dalam masa 200 hari!

Berita baik Untuk Yoodo Gamers!
Akhir Januari 2019 nanti, Yoodo akan menambah PUBG Mobile addon pada servis mereka. Jadi tidak perlu risau dengan penggunaan data ketika bermain ;)

Untuk info lanjut tentang PMNC, layari: www.yoodo.com.my/pmnc2018/. Untuk info lanjut tentang Yoodo, layari: www.yoodo.com.my dan ikut Yoodo di Facebook http://www.facebook.com/yoodoMY/ bagi sebarang pengumuman dan promosi semasa.

Comments

  1. Yeah... Jom masuk contest PUBG.. Tapi LeYa hantar Otomen Taro je la.. Hehe..

    ReplyDelete
  2. Jom main PUBG sampai menang. Tapi LeYa hantar Otomen Taro je la ye.. Hehe..

    ReplyDelete

Post a Comment

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.