PROJEK BAG TO SCHOOL WE LOVE CHARITY

PROJEK BAG TO SCHOOL WE LOVE CHARITY (WLC) | Projek Bag To School WLC kini kembali lagi setelah kami berjaya mengagihkan sebanyak 703 beg di Sarawak dan Pahang pada tahun 2017.

KINI PELUANG DI BUKA UNTUK MENAJA SEBANYAK 264 BEG SEKOLAH YANG AKAN DIEDARKAN KEPADA ANAK-ANAK YANG KURANG BERKEMAMPUAN DI PULAU LANGKAWI, MANAKALA 200 BEG SEKOLAH AKAN DIEDARKAN DI KUALA LUMPUR, SELANGOR & JOHOR BAHRU.

Ambil kesempatan untuk menaja 464 pelajar kurang berkemampuan dlm program bag to school WLC 2018 bagi sesi persekolahan 2019. Edaran beg bergantung kepada tajaan anda.

SIAPAKAH PENERIMA BEG SEKOLAH INI?
Penerima beg adalah anak-anak yang datang dari kelarga kurang berkemampuan. Ada kalangan anak-anak ini dijaga oleh nenek dan datuk setelah kematian ibu bapa. Ada juga yang dibesarkan oleh ibu tanpa belaian kasih seorang ayah dan ada juga yang datang dari keluarga fakir miskin dimana terpaksa berkongsi barang sekolah yang lusuh bersama adik beradik yang lain.

Ibarat kais pagi makan pagi, mereka berjuang untuk menuntut ilmu bagi mengubah nasib mereka sekeluarga..

Tuan Puan yang budiman, tajalah sebuah beg untuk mereka menimba ilmu... Support dan naikkan semangat mereka untuk menjadi insan yang berjaya dan berguna.. Inilah masa untuk kita semua rakyat Malaysia berganding bahu memberi bantuan untuk mereka.

Dana yang perlu dikumpulkan adalah ,

464 beg X RM 40.00 = RM 18,560.00

Jika anda ingin menaja sebuah beg berharga RM40.00, ikut langkah dibawah,

BAGAIMANA UNTUK MENYUMBANG
Terdapat 2 cara sama ada menggunakan akaun rasmi WLC

5621 0666 0054
WE LOVE CHARITY CLUB

ATAU

Klik URL dibawah , sumbangan anda akan ditolak melalui Kad Kredit/kad debit atau menggunakan internet banking

https://app.senangpay.my/payment/150277682824

TARIKH TERAKHIR 
Projek ini akan ditutup pada 3 NOV 2018

PERLUKAN RESIT RASMI?
Email kepada : admin@welovecharity.org

SEGALA PERTANYAAN HUBUNGI: PENGURUS PROJEK WLC, PUAN SERA 018-319 6849

Jom sebarkan mesej ini kepada keluarga , kawan-kawan, teman ofis mahupun di media sosial seperti whatsapp atau wall FB anda agar kita semua dapat melihat 464 senyuman anak-anak ini menerima sumbangan dari anda semua.

“Bagi mereka yang suka bersedekah, dia sangat dirindukan oleh Allah SWT, para rasul, syurga dan seluruh makhluk. Malah seluruh alam akan mendoakan buatnya termasuk burung-burung, semut, ikan serta pohon-pohon bumi yang dipijak senang dengan dirinya yang bersifat dermawan,”

TAJA 1 BEG SEKOLAH UNTUK 1 PELAJAR..
KERANA ANDA SEDANG MENGUBAH NASIB HIDUP MEREKA SERTA AKHIRAT ANDA.

Info lanjut tentang We Love Charity,

Facebook:
https://www.facebook.com/welovecharitymy/

Website:
www.welovecharity.org

#SPREADTHELOVE
#WELOVECHARITY
#BAGTOSCHOOLWLC

Comments

Post a Comment

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.