SEMUANYA ADA DI PGMALL.MY!

Seperti yang kita tahu, kerajaan kini amat menggalakkan peniaga menggunakan platform e-dagang sebagai salah satu inisiatif bagi mengembangkan perniagaan mereka. Dengan adanya 29.01 juta pengguna internet yang aktif serta peratusan pengguna mobil internet yang tinggi, Malaysia merupakan negara yang paling sesuai sebagai salah satu peneraju e-dagang di Asia Tenggara kerana faktor ekonomi dan perkembangan insfrastrukturnya yang pesat membangun terutamanya dalam bidang teknologi digital.

Kebanyakkan platform e-dagang yang kita dapat lihat hari ini kebanyakkannya dari negara luar. Walaubagaimanapun, ada satu platform yang diasaskan di Malaysia oleh rakyat Malaysia dan merupakan pilihan platform e-dagang pertama rakyat Malaysia; iaitu PGMALL.MY yang diteraju oleh Dato Wira Louis Ng sejak tahun 2017. Menduduki tempat 3 teratas sebagai satu platform e-dagang yang menjana ekonomi (Sumber: iPrice), PGMALL.MY menerima pelbagai kaedah pembayaran termasuk e-wallet. Mudah bukan? 

E-PENJANA: #SHOPMALAYSIAONLINE - By Malaysian to Malaysian
Bermula dari 10 Ogos sehinggan 30 September 2020. Jangan lupa tebus kupon berikut:
SMONEW25 - Potongan RM25 dengan pembelian RM80 (Untuk Pengguna baru)
SMO20OFF - Potongan RM20 dengan pembelian RM100 
SMOSHIP8 - Penghantaran percuma
Diskaun esklusif hingga 50% di Facebook Live PGMALL.MY

Jom belanja di: https://pgmall.my/shop-malaysia-online

PROUDLY LOCAL #BarangBaikBarangKita
Dari bulan July sehingga Disember ini, PGMALL.MY menawarkan pelbagai jenis barang keperluan jenama tempatan dengan harga yang berpatutan di bawah satu bumbung. Membeli dan menyokong barangan tempatan kini lebih mudah di PGMALL.MY sekaligus dapat menyumbang kepada ekonomi negara ;)

Jom belanja di: https://pgmall.my/proudly-local-campaign

NESTLE TOP SPENDER
Bermula 1 Ogos sehingga 31 Ogos ini, bukan sahaja anda mendapat diskaun RM8 dengan pembelian RM80 di PGMALL.MY, malah dengan membeli lebih banyak lagi barangan Nestle anda layak menyertai NESTLE TOP SPENDER!

16 x Pemenang Mingguan - Baucer RM50 Grab + PGMALL.MY
3 x Pemenang Bulanan - Baucer RM100 Grab + PGMALL.MY

Jom belanja di: https://pgmall.my/nestle-top-spender-august

Pastikan anda tidak ketinggalan dengan promosi-promosi PGMALL.MY dengan mengikuti PGMALL.MY di www.pgmall.my dan media sosial: Facebook atau Instagram. Till then, jom shopping!

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #BarangBaikBarangKita #ShopNestle #NestleTopSpender #WinwithNestle #PGMall4u #Cashback #points

Comments