Wednesday, January 17, 2018

TIPS: NATURAL INDUCER FOR OVERDUE #PREGGYMONSTER

nah up muka minta lempang 😘 #cumicumi a day before delivery. i've done all tips (well almost) for the past 2 weeks~
✔ milo bubuh mentega la apelah
✔ betik, nenas 🍍, air kelapa, rasberry tea leaf segala macam
✔ jalan itik 🐥, squat, naik turun tangga, walking a lot, shopping (still count?)
.
NO. it doesn't work for me 😅. or maybe it does work tapi lambat. last-last mak pergi jogging 2 rounds dekat local park 🌳(and makan 🍌 pisang+ubi goreng 🍠 2 bekas. sebab mak lapar) malam tu terus rasa nak terberanak wak~ warded terus 😂 esoknya bersalin. #Alhamdulillah terima kasih atas doa kalian
.
ang jgn memain. overdue ni boleh mendatangkan semacam kemurungan tau kat mak-mak. orang cakap, dah nak beranak pun pi jogging? gigih. of course la. mak kan #MakMakShaklee *flip hair* eh silap. *flip tudung bawal*
.
#ceritamak #makpantangday1

1 comment:

Miza Talib said...

serius memang takut bila dah overdue ne. miza pernah kena masa anak sulung lewat seminggu tak tentu arah macam-macam petua orang suruh buat buat. Last sekali cuci longkang keling rumah malam tu dah bersalin hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...