SUFFY® B GENIUS: SUSU UNTUK SI BIJAK MAMA 1-3 TAHUN

Mak percaya mempunyai anak-anak yang sihat, bijak dan kuat adalah impian setiap ibu bapa. Oleh itu, pentingnya pengambilan pemakanan yang baik bagi menyokong tumbesaran si manja dari segi fizikal dan mental.

Ingin mencuba susu Suffy® B Genius? Teruskan bacaan untuk tahu bagaimana menebus set percubaan susu Suffy® B Genius secara PERCUMA ;)

Kini, Suffy Malaysia memperkenalkan Suffy® B Genius dalam pek 500gm dengan Formula B3, dirumus dengan DHA (15mg/100g), 19 Vitamin, Mineral seperti zat besi, kalsium, magnesium, iodin, vitamin A,B,D dan selenium serta tambahan Prebiotik – FOS & Manna untuk membantu Si Manja anda kekal sihat, bijak dan kuat.

Suffy® B Genius adalah susu kambing yang berkualiti tinggi dan selamat. Tidak dinafikan lagi kebaikkan susu kambing yang sememangnya mengurangkan masalah alahan dan penghadaman di kalangan anak-anak kita.

Harga: RM15.90 sebungkus - 500gm di Shopee - (Link)
BRILLIANT
Suffy® B Genius mengandungi DHA yang merupakan antara komponen utama di dalam otak. Ia Berfungsi untuk membantu perkembangan otak kanak-kanak.

BALANCE
Suffy® B Genius membantu memenuhi keperluan nutrisi seharian yang diperlukan oleh Si Manja. Nutrisi yang seimbang membantu Si Manja untuk membesar dengan lebih baik.

BOOST
Suffy® B Genius dirumus istimewa dengan Prebiotik dari FOS dan Manna untuk membantu meningkatkan sistem penghadaman Si Manja.

MAKLUMAT KHASIAT SUFFY® B GENIUS
APA YANG MEMBEZAKAN SUSU SUFFY DENGAN JENAMA SUSU FORMULA YANG LAIN?
✔ 600,000 kotak Susu Suffy® telah terjual semenjak tahun 2012 lagi.
Susu Suffy® adalah susu yang berkualiti dan Import dari Netherland dan New Zealand.
✔ Semua produk Susu Suffy® dikilangkan dengan mematuhi semua Standard Antarabangsa bagi menjamin kualiti dan keselamatan Susu Suffy®.

SET PERCUBAAN SUFFY® B GENIUS
Nak mencuba sendiri Suffy® B Genius untuk anak anda? Dapatkan 3 sachet Suffy® B Genius dengan bayaran RM6 termasuk penghantaran ATAU jika anda antara 50 pelanggan terawal, dapatkan ianya secara percuma dengan menebus kod - SUFFYSBG di Shopee - Link. Pastikan anda telah 
Langkah 1 - Klik kuantiti produk, Langkah 2 - Klik Beli Sekarang.
Langkah 3 - Klik "Masukkan Atau Pilih Baucar"
Langkah 4 - Masukkan kod baucer SUFFYSBG
Langkah 5 - Semak pilihan baucer dan Langkah 6 - Semak keluar. Siap.

* Penghantaran akan dilakukan dalam masa 3 hari bekerja
* Tarikh penebusan bermula 24/1/19 sehingga 15/2/19

Untuk maklumat lanjut tentang Suffy® Malaysia, layari: www.suffy.com.my atau ikuti mereka di Facebook: Suffy Malaysia untuk sebarang info/promosi.

SUFFY DAIRY GROUP SDN BHD (1189220-K)
05-525 2992
admin@suffy.com.my

Comments

  1. kena grab laju laju ni! brg free kan 😍😍 boleh bagi anak mengasuh minum

    ReplyDelete
  2. Bagus gak ada set trial..boleh try dulu nk rasa kan

    ReplyDelete
  3. Dah tebus dah..barang pun dah sampai tadi

    ReplyDelete

Post a Comment

Disclaimer

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.